miércoles, 26 de noviembre de 2008

Los 100 mejores personajes de la historia del cine

La revista "Empire" ha publicado una lista de los 100 mejores personajes de la historia del cine. No voy a destripar la lista, pero si voy a comentar algunas cosillas:

- El elevadisimo porcentaje de personajes masculinos frente a los femeninos
- ¿Donde estan Margot Channing, Eva Harrington, Mrs. de Winter o Laura? Por nombrar algunas...
- El vergonzoso puesto de Scarlett O'Hara
- La grata sorpresa de que aparezcan en la lista La Novia, Mathilda (Leon), Amelie y Jules Winfil (Pulp Fiction) por decir algunos... y Javier Bardem.
- ¿Que hacen en la nista Napoleon Dinamyte y Ace Ventura?

Afortunadamente las listas son subjetivas y un@ siempre puede redactar otra para enmendar la plana.

4 comentarios:

Bargalloneta dijo...

ei!!!!!!!!
passa'm l'enllaç de la revista!!!!!!!!!
que vull veure la llista!
no hi ha Margot Channing????????
bé, em reservo el comentari que anava a dir perquè és massa fort!!!!

Manderley dijo...

http://www.empireonline.com/100-greatest-movie-characters/

Perdoooo...no em vaig adonar q no sortia l'enllaç. Mira la llista i plora!!!

Bargalloneta dijo...

Acabo de veure la llista, és una autèntica merda!!! (perdó per l'expressió!!) però és que és una llista pensada per quatre crítics que només els agrada el cinema actual i que no tinc ni idea de quin criteri deuen haver seguit per fer-la.... però si surten tots els dolents!!!!!: Mel Gibson, Suarseneger, Keanu, Murphy, Van dame.. i no segueixo per què no ploraré no.... me n'aniré a dormir amb una cabreig impressionant!!!
On estàn tots els clàssics???
No val la pena....

Manderley dijo...

Estas perdonada...es el mateix que vaig pensar jo nomes en veure la posicio de l'Scarlet O'Hara que pel meu parer estar dintre dels 10 millors papers femenins de la historia del cine. Ves a saber qui haura fet la llista!!!.